PL SUPERGEL



RM 50

RM60 Sabah Sarawak

PL SUPERGEL™
7 tahun di pasaran beratus ribu kotak telah terjual...





PLSUPERGEL DIGUNAKAN KHAS UNTUK
LELAKI TAHAN LAMA
100% HERBA BUATAN TEMPATAN

BAGAIMANA 
PL SUPERGEL™BOLEH MENJADI BEGITU…..SUPER?

Beginilah
caranya bagaimana 
PL SUPERGEL™
bertindak…

PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN DAN KEPUASAN … Serta -
Merta! 

PLSUPERGEL DIGUNAKAN KHAS UNTUK LELAKI TAHAN LAMA
100% HERBA BUATAN TEMPATAN
BAGAIMANA PL SUPERGEL™
BOLEH MENJADI BEGITU…..SUPER?
Beginilah caranya bagaimana PL SUPERGEL™ bertindak…
PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN DAN KEPUASAN … Serta – Merta!
PLSUPERGEL


Adalah satu produk herba 100% .
Produk ini disahkan bebas dari bahan aktif KIMIA melalui analisis makmal yang berprestij CEPP (Engineering Chemical Pilot Plan) UTM

.:Tiada lagi pancutan mengejut

.:Tiada lagi rasa malu

.:Tiada lagi kekecewaan


Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (premature ejaculation) – Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku – Hanya Dengan Sapuan Gel – 100% Asli – Tanpa ubatan. Hasil segera yang berkekalan selamanya! Ubat tahan lama, PL SUPERGEL™ adalah herba traditional untuk lelaki bagi menghentikan pancutan pra-matang. Herba ini dibuat daripada resepi istimewa yang dikumpulkan dari buku traditional Melayu lama.
Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal serta juga keadaan psikologi atau emosi. Tidak dapat dinafikan kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dulu. Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelelakian.
Di samping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menghadapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (premature ejaculation). Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya. EJAKULASI PRAMATANG biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.

INSYA ALLAH

Jangan sampai nanti isteri kita kutuk kita “apalah abang ni..harap badan je tegap tapi atas katil dah lah lembik cepat game over pulak tu, macam main game online ” Untuk para suami jangan jadi lelaki touch n go..Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.

Tetapi.. Tidak Perlu Risau
Kerana Di Sini Ada Jalan penyelesainya.

Tahukah anda ? Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin daN cepat pancut. Jumlah sebenar mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanya di ketahui oleh diri sendiri dan pasanganya sahaja. Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri. Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya. Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah diluar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri..
Adakah anda juga dalam kategori ini..?

Dengan PlSupergel Anda Akan Terkeluar
Dari Statistik Di Atas…

Lelaki akan merasa tertekan dan seolah-olah jatuh maruahnya di depan pasangan wanitanya. Keadaan diburukkan lagi apabila pasangannya menyuarakan perasaan kurang puas dengan hubungan kelamin mereka.
Mengikut kajian yang pernah dijalankan oleh Dr Alfred Kinsey, dia mendapati sebilangan besar lelaki (respondennya ialah rakyat Amerika) hanya dapat bertahan seminit setengah daripada awal hubungan penetratif sehingga ke peringkat pancutan mani. Sebilangan lagi dapat bertahan dua minit dan jarang sekali mencecah sehingga 15 minit.

** FAKTA **
- 78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.- 35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut), lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.- Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.- Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf.Oleh yang demikian, jika ANDA ingin BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.

Jika isteri anda sering menolak ajakan anda untuk melakukan hubungan intim, cuba FIKIRKAN semula……….

ADAKAH ANDA TELAH BERJAYA
MEMBERI ISTERI ANDA PUNCAK INZAL????

“Kami menjaminkan kepuasan anda…
Kami menjaminkan keseronokan anda”



Tiada Kesan Sampingan. Selamat, Efektif, dan cukup mudah. Apabila anda berjaya “mengawal pancutan sepenuhnya”, Anda akan mampu mengawalnya seumur hidup.
BigPower2u.com – Membongkar Rahsia ubat tahan lama, PL SUPERGEL™ adalah rumusan herba traditional yang boleh membantu untuk mengurangkan pancutan pramatang lelaki. Rumusan herba ini dibuat dari resepi istimewa dari buku traditional lama Melayu.

Masalah PE ?Apakah 2 sebab utama berlakunya pancutan pramatang?
Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi. Keinginannya terlalu melampau hinggakan tiada buku, video, teknik atau senaman yang boleh menghalangnya.Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda —Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.Oleh itu apakah penyelesaiannya???Kini anda mampu beraksi dalam tempoh yang panjang untuk merasai cengkaman pasangan anda apabila dia mencapai orgasm! Persiapkan diri anda dan perangi masalah fizikal yang menyebabkan pancutan pramatang.
Ianya adalah satu produk yang amat berkesan, ianya akan membolehkan anda memuaskan pasangan anda dengan permainan yang cukup lama! Bahkan anda akhirnya akan berjaya membina KAWALAN SEPENUHNYA ke atas pancutan anda— dengan usaha anda sendiri — yang akan bertahan seumur hidup anda..

Anda Berjaya … Itulah Jaminan Kami!

Tanya Diri Anda Sendiri 3 Persoalan Ini:
1. Adakah anda mahu bertahan selama mana yang ANDA mahu, dan menikmati, menikmati kesemua aspek hubungan seks yang hebat, tanpa perlu memikirkan sama ada anda mampu bertahan?
2. Adakah anda mahu bertahan cukup lama untuk memberikan kenikmatan maksimum kepada pasangan anda, merasai cengkamannya apabila anda memberikannya orgasm berganda?
3. Adakah anda mahu menamatkan kekecewaan dan keaiban pancutan pramatang…UNTUK SELAMANYA?
Oleh itu dapatkan PL SUPERGEL™ sekarang juga. Anda akan melihat sendiri —TANPA RISIKO— Bagaimana produk ini akan melambatkan pancutan anda, menambahkan ketahanan seks anda, dan memendekkan masa pemulihan tenaga anda.
Ianya selamat, asli dan tanpa risiko. anda akan berpuas hati, dan anda akan dapat merasai hubungan seks terbaik dalam hidup anda, kami jamin !!!!
Berikannya ketegangan paling keras dan paling lama yang pernah dia rasai!!


APA KATA PELANGGAN KAMI?










KAPSUL DHOB SINAI



RM 90

RM 100 - SABAH SARAWAK





KAPSUL DHOB SINAI
Penerangan: Diperbuat daripada haiwan dhab yang diperolehi daripada padang pasir pergunungan Sinai, Mesir. Khasiat dhab terdapat dalam kitab-kitab lama seperti Hayatul Haiwanul Kubra, Ma Jaa Fi Dhobi Anil Arab, Tajul Muluk dan Attibil Nabawi. Dhob mampu hidup sehingga 200 tahun. Daya tahan tinggi sehingga satu hari untuk mati selepas disembelih.

Khasiat: Daging haiwan ini dikeringkan dijadikan kapsul merawat urat saraf, tenaga lelaki -KETEGANGAN MAKSIMA, penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, gout, lelah dan alahan tubuh.

Kekalkan gaya hidup aktif anda
kembalikan prestasi masa muda
stamina tinggi
ereksi maksimum
pancutan bertenaga
air mani bertambah
sperma berkualiti
bebas kesan sampingan
KAPSUL DHOB merupakan produk Ubat Kuat yang dikaji oleh 'Clinically Researched'yang baik, hebat dan berkualiti tinggi dalam kelas 'Natural Energy Enhancer' untuk lelaki.Kapsul DHOB Herba Ubat Kuat ini adalah campuran herba tulen 100% semulajadi dan mineral yangtelah digunakan selama berabad-abad untuk meningkatkan keinginan seksual, keyakinan, keseronokan dan prestasi seks seseorang lelaki. Dengan kombinasi unik dan bahan-bahan herba terbaik ini, KAPSUL DHOB mampu untuk meningkatkan libido, tenaga, stamina, meningkat keupayaan dan keinginan seksual lelaki. KAPSUL DHOB juga merangsang isyarat badan untuk menggalakkan kesihatan keseluruhan yang lebih baik, seterusnya dapat memberikan dimensi baru dalam kehidupan anda dan pasangan!!

Dan paling penting KAPSUL DHOB adalah:
Bebas dari Kesan Sampingan.
tambahkan kenikmatan dan
keseronokkan seksual anda
Bagi lelaki yang sedia sihat yang ingin merasakan kenikmatan dan kelebihan tambahan kepada kehidupan seks mereka maka, KAPSUL DHOB adalah jawapannya; adalah No#1dalam kelasnya mampu memerikan satu dimensi yang menarik kepada ANDA!!
Ianya mampu memberikan mereka pengalaman seksual yang indah - (seperti) ereksi yang lebih panjang, lebih keras, lebih besar, mampu melakukan lebih kerap, stamina yang lebih, libido atau nafsu meningkat, kepekaan dan keseronokan seksual dan seterusnya kesihatan dan mood anda secara secara menyeluruh!!
Dengan pengambilannya sebagai supplemen kesihatan tambahan harian mampu menjadikan ANDA suami yang dikagumi oleh isteri-isteri. Isteri pasti kagum dan teruja dengan prestasi, kemampuan dan tenaga ANDA, ianya merasakan sesuatu yang baru seolah-olah KUASA KUDA ANDA telahpun bertambah! Bukankah ini yang ANDA mahukan?
Member saya telah koma setelah menelan UBAT yang saya beli dari internet. Dan terpaksa dikejarkan ke hospital, doktor sahkan saluran jantung beliau mengalami komplikasi.
Kepala saya bagai nak pecah dan jantung saya berdegup kencang setelah menelan sebiji kapsul tersebut!"
Berikut tadi adalah panggilan telefon yang kami terima dari pengguna xxxxx xxxx.
Dan setelah diperiksa. Kami dapati produk tersebut mengandungi bahan "Sildenafil"merbahaya yang mana akan menyebabkan sakit kepala, rasa loya, pitam, jantung berdegup dengan kuat, zakar tegang tanpa henti, dan ada yang telah koma akibat pengambilan produk tersebut.

Selamat Tinggal Semua KEKECEWAAN, LEMAH TENAGA, LEMAH NAFSU, LAYU, TERKULAI, GAGAL, TUNDUK MALU, DIAM MEMBISU Kini Saya Akan Menjadi Lelaki HEBAT Untuk Pasangan Saya.. Saya Akan RELOAD Tenaga, Kuasa, Kemampuan & Keyakinan Saya!! Saya Pasti Berjaya!!
  • Peningkatan prestasi yang memuaskan dalam setiap aspek seksual suami isteri - memberikan ketegangan yang cepat, kekerasan dan potensi zakar meningkat, keinginan nafsu terhadap seks bertambah dan yang penting ANDA akan lebih yakin di bilik tidurPeredaran darah berlaku dengan lebih baik - akan mampu membawa lebih banyak oksigen dan darah ke seluruh tisu zakar, seterusnya membawa kepada peningkatan keupayaan ereksi yang lebih keras, tegang dan besar dari biasa.
  • Meningkatkan keupayaan dan keinginan seksual - penambahan tenaga, stamina dan kekuatan amat menakjubkan.
  • Mampu melakukan seks berulang dalam masa yang singkat
  • Meningkatkan keyakinan dan mengurangkan kebimbangan - minda terkawal untuk prestasi, sensasi dan keseronokan seksual
  • Campuran herba yang berkualiti dan tepat adalah amat baik untuk meningkatkan kesihatan umum anda, juga mengurangkan rasa sensitiviti di kawasan zakar lelaki.
Kekalkan Gaya Hidup Aktif ANDA
Kembalikan Prestasi Masa Muda & Tambahkan Kenikmatan dan Keseronokan Seksual ANDA.
Tahap rembesan hormon testosteron yang sangat memberi kesan kepada sistem kesihatan, kecergasan dan alat kelamin kedua-dua lelaki dan wanita. Pada usia 21 tahun, pengeluaran testosteron pada lelaki menurun sebanyak 2% setiap tahun. Kajian saintifik membuktikan bahawa paras testosteron menunjukkan penurunan yang ketara langkah demi langkah dengan usia, lagi menunjukkan bahawa di kalangan lelaki berusia lebih daripada 50 tahun, tahap testosterone akan berkurangan kira-kira 35% di bawah tahap kesihatan yang normal.
Jika anda mempunyai gejala-gejala seperti yang dinyatakan di bawah, menunjukkan rembesan hormon yang tidak mencukupi:
  • Hilang keupayaan dan keinginan seksual, juga kurang kemampuan dan keyakinan melakukan seks
  • Bengkak kelejar prostat juga kelemahan mengawal kencing
  • Badan lemah dan kelesuan
  • Penurunan berat badan
Fungsi lain KAPSUL DHOB memberikan kesan berikut
  • Mengurangkan dan merawat masalah prostat seperti radang prostat dan kanser prostat
  • Meningkatkan metabolisme badan dan merangsang pembentukan sel baru
  • Membaiki sistem perkumuhan badan dan menyeimbangkan kesihatan psikologi
  • Meningkatkan dan mengukuhkan keupayaan kalenjar adrenal
  • Membaiki dan melancarkan pengaliran darah dalam badan, mengelakkan serangan jantung
  • Ketahanan badan melawan pengoksidaan, melambatkan proses penuaan dengan mengembalikan sel keremajaan
  • Meningkatkan ketahanan badan melawan penyakit dan menyediakan badan untuk melawan sendiri penyakit
  • Mengurangkan kelesuan dan mengembalikan tenaga serta semangat.
  • Mencegah pertumbuhan tumor atau kanser
  • Menyeimbangkan tahap keasidan badan yang mana akan menyebabkan alergi, mudah lupa, sakit kepala, sejuk kaki dan tangan, hilang fokus, hilang keseimbangan badan dan juga nafas berbau busuk
  • Meningkatkan fungsi penghadaman dan perkumuhan
  • Meningkatkan potensi berehat dan pembentukan kulit yang muda
Adakah KAPSUL DHOB ini sesuai untuk semua LELAKI?
Secara amnya, KAPSUL DHOB dihasilkan dari pati 100% herba tulen, ia melalui proses pengekstrakan menggunakan teknologi terkini dengan fungsi dan khasiat bahan aktifnya dikekalkan. Ia benar-benar mampu untuk menjadi 'natural energy enhancer' yang selamat dan berkesan. Ianya SELAMAT & SESUAI diambil oleh semua lelaki yang berumur 20 tahun dan ke atas. Kepada pesakit jantung, darah tinggi, dan kencing manis juga boleh mengambilnya, tetapi haruslah mematuhi cara makannya (dinyatakan dibawah) iaitu menjarakkan masa sekurang-kurangnya 2 jam pengambilan ubat-ubat klinik. Kebiasaannya mereka inilah merupakan golongan yang menderita dan kurang syahwatnya. Jangan sedih, bimbang & risau. Marilah berusaha dan berikhtiar merawat menggunakanKAPSUL DHOB Herba Ubat Kuatini!!
Nasihat dan cara pengambilan KAPSUL DHOB

  • Ambil 1 biji kapsul KAPSUL DHOB, selepas makan pagi atau tengah hari. Hanya sebiji kapsul mencukupi dan 1 biji KAPSUL DHOB boleh tahan sehingga 3 Hari.
  • Jadi jika anda ambil sebiji KAPSUL DHOB pada hari pertama, hari kedua dan ketiga, anda tidak perlu makan lagi.
  • Disebabkan kandungan herba adalah adalah untuk kelelakian, wanita dan kanak-kanak tidak sesuai untuk mengambilnya. (Sila jauhkan dari kanak-kanak)
  • Kadangkala ada pengguna yang merasakan badan menjadi berpeluh-peluh, atau dahaga dan sebagainya. Itu sebahagian tindakbalas biasa dan akan hilang selepas beberapa kali menggunakannya. Digalakkan juga untuk mengambil air mineral sekurang-kurangnya sebotol bagi mempercepatkan proses penyerapan herba.
  • KAPSUL DHOB memang dapat memanaskan badan, dan mencairkan darah, jadi anda disyorkan ikut dos yang disarankan.
  • Jika anda mengambil ubat-ubatan klinik, sila jarakkan waktu makan KAPSUL DHOB sekurang-kurangnya 2 jam selepas/sebelum. Ini supaya KAPSUL DHOB benar-benar berfungsi dan bertindak dengan berkesan tanpa gangguan.

TESTIMONI2 DHAB SINAI

Testimoni.1

Testimoni Lemak Dhab!!
Alhamdulilah!! setelah saya menggunakan Lemak Dhab SInai,ia amat berkesan sekali untuk saya..memang power!!!Mamat.
HP: 013-9913143


Testimoni.2
Salam tuan,
Saya telah menggunakan kapsul dhab hampir sebotol dan berpuas hati dengan kesannya sekarang.
Saya ingin membeli kapsul dhab ini sebanyak 3 botol secara online dan terus melalui tuan.
Faizal.
Kapar,Selangor.
019-6502844

Testimoni.3
Testimoni Pelanggan Dhab Sinai (minyak Sanam Unta)
Saya baru saja menggunakan Minyak Sanam Unta (Bonggol Unta), itu pun dapatkan dari pengedar Dhab Sinai yang menjualnya kepada saya. Lepas guna sebelum 2@ 3 jam berjimak, memang ok!! masa yang diambil untuk malayari bahtera memang lama..tp kalau nk bagus lagi, saya campurkan dengan minyak dhab. sapu dulu minyak dhab, tunggu bebrapa jam baru sapu minyak sanam unta. Rasanya memang lain...Perghhhh!!! Hebat Giler!!!
En.Man, Kajang,Selangor
Hp: 013-2651798
Testimoni.4

Saya ada penyakit kebas2 seluruh badan sehingga mengeletar kaki dan
tidak dpat berjalan akibat penyakit saraf,hempedu saya telah dibuang
bagi mengelakkan penyakit yang teruk tetapi setelah mengamalkan makan
kapsul Dhab Sinai 5 bulan lalu penyakit saraf saya berkurangan dan
kebas dah hilang sepenuhnya,kaki saya tidak mengeletar lagi dan saya
dapat berjalan dengan laju tanpa bantuan tongkat dan dipimpin oleh anak
saya. Alhamdulillah Syukur kepada Allah S.W.T.
Hamzah Haji Timbang
Negara Brunei Darussalam
HP: +60138589600.

Testimoni.5
Saya ada menghidapi penyakit darah tinggi, kalau dahulu saya memakan ubatan hospital dan takut2 untuk makan-makanan yang boleh naik darah tinggi saya. Alhamdulillah setelah saya mengambil kapsul Dhab Sinai. Masalah saya selesai.. bacaan tekanan darah tinggi sudah menurun seperti normal dan tidak takut2 lagi untuk makan makanan seperti seafood dan berkolestrol. KDS dapat mengurangkan masalah tekanan darah tinggi. Terima kasih Dhab Sinai.
M.Syam-Damansara.
Testimoni.6
Saya sudah mengidap darah tinggi sudah lama,sebelum ini saya makan ubat hospital saja, tapi bila saya cuba Kapsul Dhab Sinai..Alhamdulillah tekanan darah tinggi saya turun serta-merta, sungguh menakjubkan. Itu pun saya beli KDS masa Ustaz Azhar ada buat jualan di Jalan pudu sebulan yang lepas. Kini saya tidak lagi makan ubat hospital, KDS saja saya amalkan untuk merawat penyakit darah tinggi.
Mahussin (Pemandu Teksi)
Taman Saujana,Kajang
Hp: 013-2325310

Testimoni.7
En. Faizul dari Ampang telah memberi kapsul pada ibunya yang mengalami sakit kencing manis, sebelum ini ibunya hanya makan ubat hospital je..setelah mengetahui kapsul Dhab Sinai boleh merawat penyakit kencing manis, beliau terus menghubungi En.Hadi utk dapatkan KDS. Alhamdulillah setelah mengamal KDS paras gula dlm darah ibunya turun dari 21mmol jatuh ke 8mmol. Memang hebat KDS!!!
En.Faizul, Ampang. Hp: 019-9479979
Testimoni.8
Salam!!
Terima kasih kepada Dhab Sinai kerana memperkenalkan kepada saya produks yang hebat KAPSUL DHAB dan MINYAK DHAB.Memang ternyata hebat sekali setelah mengamalkan 2 produks ini.Sebelum ini saya telah mengamalkan memakan pelbagai produks di pasaran namun hasilnya tidak menggembirakan seperti yang saya inginkan.KAPSUL DHAB saya amalkan makan setiap hari pagi.Begitu juga minyak Dhab saya amalkan untuk urutan pada bahagian zakar bagi mendapat kekuatan maksima bila hendak digunakan.Alhamdulillah kini tenaga saya seperti di alam muda kembali,walaupun usia saya sekarang sudah menjangkau 40an. Kalau dulu badan saya setiasa letih dan lesu.Isteri pun selalu risau melihat keadaan saya.Di malam hari pun tugasan saya pun tidak membanggakan bila melayari bahtera di lautan dalam.Kini sudah berubah segalanya memang HEBAT!!!!

Terima kasih DHAB
SINAI..YOU ARE THE BEST!!!!
EN.NORMAN SAHARAN(013-2651798)
Umur 44 tahun,Kajang Mewah,
Selengor.




HARGA PRODUK ( 1 BOTOL= 30 BIJI)
HARGA PRODUK (PEMBELIAN ONLINE/POSLAJU)

KUANTITISEMENANJUNGSABAH/SARAWAKLUAR NEGARA
1 RM90 RM100RM110
2RM140RM150RM160
3RM200RM210RM220
5RM260RM270RM280
10RM420RM430
RM440


SERIOUS BUYER ONLY !

MINYAK LINTAH GUNUNG



RM80

RM90 Sabah Sarawak


Bahan-bahan: Air liur Lintah dan air liur burung walit putih
Ramuan tradisional yang mustajab untuk lelaki lemah tenaga batin
Khasiat utama: Bertindak dengan serta-merta (ketegangan) dalam masa 15 minit sahaja (InsyaAllah)
Menjadikan zakar anda:-
KUAT ,TEGANG, TAHAN LAMA , BESAR DAN PANJANG
Juga sesuai untuk:
Zakar tunduk ke bawah (patah tandan)
Zakar bengkok
Memperbetulkan urat-urat zakar yang tersumbat
Melambatkan keluar mani
NOTA: TIDAK BOLEH SAPU KE DADA LELAKI TAKUT BESAR, PEREMPUAN BOLEH
TESTIMONI 24.10.2012
 

TESTIMONI TERKINI
EN KHALID
019-4167954
EN MISBUN
NO HP 013-767XXXX
Khasiat lain:-
Merawat penyakit strok
Lumpuh
Sakit pinggang @ lenguh-lenguh
Mengembalikan kesegaran pada urat sarat dan melancarkan peredaran darah
Pati minyak urutan turun temurun. INSYAALLAH selamat dan tiada sebarang kesan sampingan. Di rumus secara tradisional bagi merawat masalah saiz zakar dan mengawal ejakulasi pra-matang. Besar, Teguh dan Berkuasa
Membesarkan | Memanjangkan Mengawal ejakulasi pra-matang
Tegang dan Kuat
Bila sebut Pati Minyak, ianya tentulah ASLI dan tidak dicampur dengan sebarangan bahan-bahan yang lain. Jadi keTULENannya menjadikan dia efektif dan sering menjadi Sebutan ramai bagi mereka memerlukannya.
Pati Lintah bukan sahaja untuk merawat kelelakian anda, tapi memperhebatkan lagi keJantanan anda diranjang. Kehebatan anda ini bakal mengubah fenomena kasih sayang isteri anda terhadap anda.
Ramai rakyat Malaysia tidak sedar yang mereka mengalami masalah ketika bersama diranjang. Bagi mereka mungkin cukup sekadar masing-masing mencapai kepuasan. Tapi pastikah kita bahawa pasangan itu benar-benar puas? Ingat, lelaki mempunyai 1 nafsu dan 9 akal manakala wanita mempunyai 9 nafsu dan 1 akal.
Penggunaan urutan menggunakan Pati Lintah ini sangat baik dan anda boleh mengawal waktu ‘permainan’ sebaik mungkin. Serapan dari Pati Lintah ini membetulkan semula kedudukan salur-salur darah dan saraf-saraf yang sensitif.
Penggunakan yang kerap juga menyaksikan zakar anda membesar sedikit demi sedikit.
NAK SEBOTOL


SERIOUS BUYER ONLY !






PL VAGIMATES



RM 70

RM 80 Sabah Sarawak





Antara khasiat PL VAGIMATE’S :

  • Sangat berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. INSYAALLAH ketat dan padat . Grip akan jadik luar biasa!!.. InsyaAllah
  • Sangat berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau-bau yang kurang enak di vagina..
  • Mengawal lendir dan lelehan vagina..
  • Memulih otot dalaman faraj. (Sangat sesuai untuk wanita lepas bersalin)
TAMBAHAN:
• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Mcm anak dara balik tau!• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..• Mengawal lendir dan lelehan vagina..• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.• Merawat keletihan dan tidak bermaya.
• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.
• Memulih otot dalaman faraj. Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin.
• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah berseri)
Adakah anda…
  • Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat cam dulu?.
  • Kurang keyakinan dalam tak dpt bg memberikan servis terbaik untuk suami seperti dahulu?.
  • Asyik rasa tak selesa sebab keputihan melampau?.
  • Sering lesu dan lemah urat badan?.
  • Kulit kusam jek tak de seri langsung?
Jika anda tergolong dalam golongan di atas, PL Vagimate adalah jawapannya.
PL VAGIMATE’S 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, kapsul pl Vagimate’s perlu diamalkan secara konsisten.
Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. InsyaAllah…
Antara khasiat tambahan PL VAGIMATE’S :
  • Sangat berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. INSYAALLAH ketat dan padat dan panas je kat vagina. Grip akan jadik luar biasa!!..Macam anak dara balik InsyaAllah
  • Sangat berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau-bau yang kurang enak di vagina.
  • Mengawal lendir dan lelehan vagina.
  • Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.
  • Merawat keletihan dan tidak bermaya.
  • Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.
  • Boleh mencegah barah payudara dan rahim.
  • Memulih otot dalaman faraj. (Sangat sesuai untuk wanita lepas bersalin).
  • Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muka jadi merah berseri)
Ramuan :
Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Habatus-Sauda & Rempah Ratus Terpilih.
HARGA MELETUP !
RM 70
SERIOUS BUYER ONLY !




PRO EXTENDER




PROMOSI - RM200 

( RM150 )

( RM160 Sabah Sarawak )






PROEXTENDER – PRODUK KESIHATAN TENAGA BATIN ANDA!!




Pro Extender adalah alat untuk membesarkan dan memanjangkan saiz zakar lelaki dengan menggunakan konsep daya tarikkan.
Pro Extender menggunakan daya tarikkan untuk membantu zakar anda memanjang dan membesar secara semulajadi. Dan ianya kekal walaupun anda berhenti menggunakan Pro Extender. Daya tarikkan akan menyebabkan sel-sel dizakar anda membahagi dan bertambah sekaligus membesarkan dan memanjangkan zakar anda.

Pro Extender Sesuai Untuk Semua Lelaki

Pro Extender adalah alat untuk membesarkan dan memanjangkan saiz zakar lelaki dengan menggunakan konsep daya tarikkan.
Pro Extender menggunakan daya tarikkan untuk membantu zakar anda memanjang dan membesar secara semulajadi. Dan ianya kekal walaupun anda berhenti menggunakan Pro Extender. Daya tarikkan akan menyebabkan sel-sel dizakar anda membahagi dan bertambah sekaligus membesarkan dan memanjangkan zakar anda.

Pro Extender Sesuai Untuk Semua Lelaki

Pro Extender mudah digunakan dan boleh dipakai pada bila-bila masa tanpa diketahui orang lain yang anda sedang memakainya. Dengan memakai seluar yang sedikit longgar, orang sekeliling anda tidak akan perasan anda sedang menggunakan Pro Extender.
Dan yang lebih menakjubkan, lebih kerap anda pakai Pro Extender, lebih cepat zakar anda besar dan panjang. Anda mampu memiliki saiz zakar idaman anda tanpa perlu berjumpa doktor mahupun melakukan pembedahan yang mahal. Saya mampu dan anda juga pasti mampu!!!

Pro Extender Terbukti:-
  • menambah kepanjangan zakar anda sebanyak 24% secara purata. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
  • menambah kelebaran zakar anda sebanyak 19% secara purata. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
  • meluruskan zakar anda jika zakar anda bengkok.
  • membantu anda memuaskan pasangan anda kerana zakar yang panjang mampu menyentuh makam wanita dengan lebih dalam.
  • membantu anda menjimatkan ribuan ringgit pada pembedahan zakar.

Konsep Pro Extender



Pro Extender menggunakan konsep daya tarikkan dalam membantu membesarkan dan memanjangkan zakar anda. Sesetengah tubuh badan manusia jika diberi daya tarikkan secara tetap akan membuatkan sel-sel dibahagian tersebut terbahagi dan bertambah sekaligus menambahkan bilangan tisu dibahagian tersebut. Jadi saiz zakar anda akan bertambah besar dan panjang. Dan ianya kekal.

Results in Erection




Nama Produk: Pro Extender
Kegunaan: Memanjangkan dan membesarkan zakar
Material: Plastik tahan lasak & komponen besi.
Harga: RM180. PENGHANTARAN percuma.


CARA- CARA PEMAKAIAN PROEXTENDER






1) Sarungkan ProExtender ke bahagian zakar. 
2) Rapatkan rod spring sebelum mengikat kepala zakar. 
3) Ketatkan tiub silicon pada bahagian kepala zakar. 
4) Selitkan hujung tiub yang berlebihan dibahagian pengetat tiub. 
5) Turunkankan rod spring supaya zakar mengadap ke bawah. 
6) Zakar beserta ProExtender boleh dimasukkan ke dalam seluar. 
7) Pakai selama 12 jam sehari. Longgarkan dan rehatkan jika perlu.


AKHBAR METRO AHAD OLEH DR ISMAIL THAMBI
SOALAN
DOKTOR, apakah alat yang baik dalam perubatan moden untuk membesar dan memanjangkan zakar dengan selamat? Apakah risiko penggunaan peralatan yang tidak tentu tahap keselamatannya?
SALIMIN
Kuala Selangor, Selangor


JAWAPAN

Baru-baru ini saya merawat seorang artis yang menjalani kaedah pembesaran anggota sulit yang dilakukan oleh seorang pembantu hospital.

Anggota sulitnya radang selepas mendapat suntikan dengan sejenis ubat peradang dan dua minggu kemudian anggota sulitnya membesar sebesar botol air minuman ringan.Dia tidak dapat menggunakan anggota sulitnya kerana sakit dan tidak dapat disalurkan ke dalam anggota sulit isterinya.Kaedah rawatan yang dijalaninya dikenali sebagai ‘somatotherapy’.

Kaedah ini disalah guna oleh orang yang tidak bertauliah, iaitu seorang pembantu hospital. Malah, saya merawat banyak kes seperti ini.Anggota sulit bukan alat untuk pertarungan. Ia anggota sensitif yang mempunyai bentuk tersendiri dan sesuai untuk hubungan kelamin.Jika ia kecil, sudah tentu ia tidak dapat digunakan untuk melakukan persetubuhan kerana gerakan dan posisi tertentu tidak dapat dilakukan. Dalam keadaan sedemikian, baru dapatkan rawatan yang sewajar dan dengan izin isteri.

Tiada gunanya melakukan sesuatu yang memudaratkan kedua-dua pihak.Jumpa doktor untuk menjalani pemeriksaan dan jika perlu, doktor akan memberi cara mudah dan selamatSaya syorkan alat penarik otot. Alat ini sudah ada dalam pasaran dan selamat digunakan dengan membaca buku panduan. Ia mesra pengguna.






Soalan-Soalan Lazim

1. Berapakah umur yang sesuai?
Dari 18 tahun ke atas. Rawatan ini juga sesuai untuk golongan tua. Kajian menunjukkan lelaki yang berumur 60 dan 70 tahun juga menunjukkan kadar pertumbuhan ketara. Ini bermakna ia sesuai untuk setiap peringkat umur.

2. Adakah akan terdapat kesan sampingan?
Tidak, jika anda gunakan mengikut kaedah yang diberi, tiada sebarang risiko dan kesan sampingan akan berlaku.

3. Adakah alat ini mengakibatkan mati pucuk atau lemah tenaga batin?

Tidak, zakar akan menegang dalam keadaan normal tanpa sebarang masalah.

4. Adakah pembesaran berlaku ketika tegang atau ketika zakar lembik?
Ya, pembesaran akan berlaku ketika zakar dalam kedua-dua keadaan tersebut.

5. Bolehkah ia merawat zakar bengkok?
Ya. Dalam kadar masa 6 hingga 7 bulan rawatan, ia dapat membetulkan 70% dari kadar bengkok tersebut. Kesan dapat dilihat dengan mata kasar.

6. Adakah kesan-kesan ini bersifat kekal?

Ya, ini kerana tisu otot yang telah membesar dan meningkat.

7. Adakah memanjangkan zakar membuat zakar jadi kurus?
Tidak, pembesaran adalah bersifat sekata. Ia menjadikan zakar memanjang dan membesar sekaligus. 

8. Sakit atau tidak?

Tidak, ia produk dicipta khusus untuk keselesaan. Untuk permulaan anda akan rasa tidak selesa, lama kelamaan perasaan tersebut akan hilang.

9. Saya ada kanser prostat bolehkah saya menggunakan rawatan ini?

Tidak, peralatan ini tidak sesuai untuk pesakit prostat.

10. Bolehkah saya menanggalkan peralatan jika saya hendak kencing?
Ya, sudah tentu, selesai sahaja, pasang balik peralatan.

11. Boleh saya guna pada waktu malam?

Tidak, kami tidak mengsyorkan anda memakai ProExtender waktu malam, takut tertidur, sebab kebiasaannya zakar akan menegang secara spontan ketika tidur. Lagipun ketika tidur kita bergerak tanpa disedari ini akan membuat zakar kita melecet.

12. Apa akan jadi jika tiba-tiba zakar saya tegang ketika memakai alat ini?

Tiada apa akan berlaku. Alat ini akan berubah secara automatik.

13. Bolehkah saya memakai seluar jean atau pakaian yang ketat ketika menggunakan alat ini?
Anda boleh pakai jean, tetapi jika terlalu ketat anda buatlah andaian anda sendiri, janji selesa.

14. Jika saya pada kebiasaannya duduk untuk jangka waktu yang lama, bolehkah saya guna peralatan ini?

Ya, tapi disyorkan anda berdiri untuk seketika agar perjalanan darah anda sempurna.

15. Bolehkah peralatan ini dibasuh? Adakah ia akan berkarat?

Adalah disyorkan anda membasuh peralatan seminggu sekali. Ia tidak akan berkarat.

16. Perlukah saya letak minyak atau pelincir?
Tidak perlu.

17. Perlukah saya berjumpa pakar urologi sebelum memulakan rawatan?

Tidak perlu, hanya bagi mereka yang benar-benar perlu mendapatkan pengesahan doktor.

18. Berapa lama perlu saya memakai perlatan ini dalam sehari?
Peralatan ini harus diguna selama 2-3 jam sehari. Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda. Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 1 jam dan peralatan mestilah ditanggalkan.

19. Adakah sakit bila menggunakan ProExtender?
Tidak, produk ini adalah alat biasa tanpa bateri dan penggunaan bebas dari sebarang rasa sakit. Pengguna akan mengalami rasa tidak selesa pada tahap awal penggunaan tapi akan hilang setelah 2 atau 3 hari memakai ProExtender.
SERIOUS BUYER ONLY !





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...